Dag 30 (De "droom" is over) - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Lowie - WaarBenJij.nu Dag 30 (De "droom" is over) - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Lowie - WaarBenJij.nu

Dag 30 (De "droom" is over)

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Lowie

13 Juli 2009 | Frankrijk, Parijs

Op zondag nog 168 km gefietst om op het eindpunt in Saverne te komen. Gezien het weer was het een mindere afsluiting. Het grootste deel van de dag regen. Ook nog eens twee keer verkeerd gereden en op een beklimming mijn routebeschrijving verloren. Om 18.45 uur was het dan zover en ben ik op het eindpunt aangekomen. Het is alles bij elkaar een zeer zware uitdaging geweest. Ik heb vele cols maar ook mezelf een aantal keren overwonnen. Op een later moment zal ik wat uitgebreider op het avontuur terugkomen en wat meer cijfertjes geven.
Groeten en allemaal bedankt voor jullie steun en interesse. Lowie

  • 13 Juli 2009 - 05:34

    Frans H.:

    Lowie,
    Bij het lezen van de kop van het verslag van dag 30 schrok ik behoorlijk. "De droom is over" kwam bij mij op het eerste gezicht over alsof er op het laatste moment toch nog iets goed fout was gegaan. Bij verder lezen blijkt dat (ondanks de zware dag) gelukkig niet het geval te zijn.
    PROFICIAT MET DEZE TOPPRESTATIE !!!

  • 13 Juli 2009 - 07:06

    Christel:

    mijn complimenten !!!

  • 13 Juli 2009 - 07:25

    Jac Van Herel:

    Goed zo Lowie!
    Proficiat met deze prestatie.
    Groet Jac

  • 13 Juli 2009 - 08:51

    Ron En Monique:

    De laatste loodjes wegen het zwaarst, en zo te lezen was dat gisteren zeker het geval.Maar wetende dat Anique en Esther bij het eindpunt op je staan te wachten is volgens mij te vergelijken met een hele zware bevalling,je bent dan al de pijn en het afzien zo vergeten.Je denkt dan wel dit doe ik nóóóóóit meer, maar daar komen de meeste na zo'n onvergetelijke ervaring snel op terug.Dus ga je ooit weer zo'n zware uitdaging aan, dan gaan wij je zeker weer volgen.Rust nu lekker uit en laat je heerlijk verwennen door het thuisfront.Gefeliciteerd namens ons allemaal.XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Lowie100ColsTocht

Recente Reisverslagen:

13 Juli 2009

Cijfertjes en bedankt !

13 Juli 2009

Dag 30 (De "droom" is over)

11 Juli 2009

Dag 29

10 Juli 2009

Dag 28

09 Juli 2009

Dag 27
Lowie

Via deze site ga ik proberen om een ieder, die dat wil, op de hoogte te houden van mijn avontuur. Mijn doel is om in 4 weken tijd de 100 Cols Tocht te volbrengen.

Actief sinds 31 Mei 2009
Verslag gelezen: 589
Totaal aantal bezoekers 43911

Voorgaande reizen:

13 Juni 2009 - 13 Juli 2009

Lowie100ColsTocht

Landen bezocht: