Dag 20 - Reisverslag uit Valensole, Frankrijk van Lowie - WaarBenJij.nu Dag 20 - Reisverslag uit Valensole, Frankrijk van Lowie - WaarBenJij.nu

Dag 20

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Lowie

02 Juli 2009 | Frankrijk, Valensole

Vandaag 156 km gereden. Aangekomen in Valensole. Ook de nodige klimmen gehad. 's Morgens scheen de zon en 's middags was het bewolkt en drukkend, maar het is gelukkig wel droog gebleven. Ga nu richting de Gorges du Verdon. En dan langzamerhand weer terug richting het beginpunt/eindpunt.

  • 02 Juli 2009 - 19:24

    Noud:

    Hallo Lowie
    ik zie dat je al weer een beetje op de terugweg bent. Moet wel een fantastische ervaring zijn om zo in je eentje steeds weer z`n berg te bedwingen. En het is dan ook niet verwonderlijk dat ik steeds lees dat men jou een echt doorzetter vindt. en ook het feit dat men op je werkplek je kuiten bewonderd verbaast me niet echt. je zult straks nog moeite hebben om al die bewonderaars van je af te houden nu ze nog strakker zijn. hou het nog even vol en wij volgen je avontuur hier in het oisterwijkse . groetjes Noud

  • 03 Juli 2009 - 08:21

    Monique:

    Leuk om weer iets te lezen wat jij zelf hebt geschreven, en mijn bewondering voor jou neemt alleen maar toe. wanneer je kijkt naar al die profs die een heel team bij zich hebben, en iedere dag heerlijk gemasseerd worden en waar de maaltijd al voor ze klaar staat als ze onder de douche vandaan komen, dan ben jij vergeleken met hen met een echte survival bezig.Maar zo te horen gaat het nog steeds goed, en kom je iedere dag weer een heel stuk dichter bij de eindstreep.Heel veel groeten vanuit een zonnig en warm Oisterwijk

  • 03 Juli 2009 - 18:53

    Patty-ann:

    Het is een ware fanclub aan het worden voor jou hè Lowie en bewondering alom.Ik hoor daar ook bij en als echte fan begin ik ook nieuwsgierig te worden naar jou kuiten.....en je gezicht is niet alleen strakker maar ook bruiner geworden zoals op de foto is te zien.Leuk om te lezen wat jij aan eten en drinken naar binnen moet werken (en eerlijk gezegd zijn de 2 magnums blijven hangen)...zoiets kun je niet onvoorbereid doen.Nog 9 dagen te gaan zie ik hiernaast,het aftellen kan beginnen.
    Onze koffers staan klaar en vannacht gaan we richting Italie.Als het kan probeer ik je te volgen en mocht dat niet lukken dan hoop ik dat de terugreis goed mag verlopen en dat je volgend weekend weer lekker thuis bij je vrouwen bent.Volhouden hè Lowie!!!!.Liefs vanuit hier

  • 03 Juli 2009 - 19:34

    Trees:

    Hoi Lowie,

    Wat een eer om van Anique deze site met jouw reisverslag te krijgen. Erg indrukwekkend om op deze wijze kennis te maken met jouw prestaties. Ik weet dat ik een sportieve buurman met een passie voor fietsen heb maar dit is wel een héél bijzondere kennismaking. Namens Jan en de kids wensen wij jou veel succes toe met de laatste loodjes. Zorg goed voor jezelf en als je alle fans na je thuiskomst gesproken hebt dan boeken wij graag een afspraakje om met jou en Anique en de kids bij te kletsen over deze bijzondere ervaring.
    Groetjes Trees

  • 03 Juli 2009 - 21:57

    Elie:

    Hallo Lowie,

    Nou, ik ben weer terug, heb gisteren ook bijna 8000 km afgelegd.
    Wel lekker achterover in een luie stoel.
    Jammer dat wij je niet hebben gezien in nederland, maar volgens mij ben jij een super ervaring rijker.
    Een groot compliment.
    heel veel succes verder

    Elie

  • 04 Juli 2009 - 11:10

    Walter De Bont, Broe:

    Hoi,
    ik ben walter en broer van Ruud de Bont. Ik wordt af en toe door Ruud op de hoogte gehouden van je inspanningen. Een jongensdroom natuurlijk. Ik lees dat je in de buurt van de Verdon aankomt. Als het schema klopt krijg je nog geweldige cols te nemen De superzware Grand Colombier, de supermooie Roselund , Izoard en Galibier. Ik wens je veel succes. Ik heb met Ruud bijna alle collen gefiets die je nog voor je hebt dus weet wat je nog te wachten staat en wij deden het zonder bagage! Heel veel succes en plezier gewenst it Oisterwijk

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Valensole

Lowie100ColsTocht

Recente Reisverslagen:

13 Juli 2009

Cijfertjes en bedankt !

13 Juli 2009

Dag 30 (De "droom" is over)

11 Juli 2009

Dag 29

10 Juli 2009

Dag 28

09 Juli 2009

Dag 27
Lowie

Via deze site ga ik proberen om een ieder, die dat wil, op de hoogte te houden van mijn avontuur. Mijn doel is om in 4 weken tijd de 100 Cols Tocht te volbrengen.

Actief sinds 31 Mei 2009
Verslag gelezen: 391
Totaal aantal bezoekers 43959

Voorgaande reizen:

13 Juni 2009 - 13 Juli 2009

Lowie100ColsTocht

Landen bezocht: