Dag17&18 - Reisverslag uit Uzès, Frankrijk van Lowie - WaarBenJij.nu Dag17&18 - Reisverslag uit Uzès, Frankrijk van Lowie - WaarBenJij.nu

Dag17&18

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Lowie

30 Juni 2009 | Frankrijk, Uzès

Dag 17: Naar Aveze gefietst. Tocht van 161 km. Een warme dag.
Dag 18: Vandaag 196 km gefiets in 10 uur en 20 minuten. Misschien wel iets te optimistiche gepland als je al begint met een klim van 40 km lang(Mont Aigoual). De hitte in de Cevennen kwam als een warme deken terug over me heen. Een mooie omgeving. Vandaag gekeken of de inspanning van vandaag een goede voorbereiding is voor de Mont Ventoux. Heb hem al zien liggen. Morgen is de Mont Ventoux aan de beurt.

• 30 Juni 2009 - 20:57

Ellen Zweegers:

Hoi Lowie, wat een sportieveling ben je toch. Ik volg bijna dagelijks je verslagleggingen en hoop van harte dat je, naast het fietsen, ook vele leuke, sportieve en interessante mensen hebt ontmoet en nog gaat ontmoeten. De dagen vliegen voorbij. Geniet daarom nog maar met volle teugen van deze unieke ervaring.
    Lowie, tijdens je laatste werkdag gaf ik nog een opmerking over je "ontwikkelde" kuiten. Diezelfde kuiten zullen nu, na al die kilometers, wel "superontwikkeld" zijn. Vele hartelijke groeten en tot over een paar weken, je collega Ellen.

• 01 Juli 2009 - 12:15

Henry & Karin:

Heey Lowie,
    Zijn wij tussendoor ff lekker naar Kreta geweest. Lekker lui en heel warm. Maar na jouw verhalen weer gelezen te hebben krijgen we het nog warmer. Succes verder.

• 01 Juli 2009 - 18:05

Ruud:

Hoi Lowie,
    Hoe heb je de Ventoux ervaren?? Van welke kant mocht je omhoog, en de afdaling, was dat geen aangename beloning??
    Hoe loopt de route verder de komende dagen?...volgens mij ben je aardig op schema en verpletter je elk record in jou catogorie, zonder begeleiding en met bagage!
    Vent, fantastisch waar jij mee bezig bent! Succes en doe voorzichtig.
    Groeten Ruud.