Dag 12 - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Lowie - WaarBenJij.nu Dag 12 - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Lowie - WaarBenJij.nu

Dag 12

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Lowie

24 Juni 2009 | Frankrijk, Parijs

Na 146 km vandaag geeindigd in Arrens. Vandaag Col D'Aubisque gehad. en morgen wacht papa de col du tourmalet.
Vandaag heel warm weer gehad. en weer een mede-fietser tegengekomen, deze fietste de tocht alleen binnen 3 weken op de racefiets. en had zijn vrouw bij om de spullen te vervoeren.

• 25 Juni 2009 - 11:09

Patty-ann:

Whow er zijn dus ook slimme mannen...nee hoor grapje!!
    Hoe bevalt het jou om zo alleen onderweg te zijn.Kom je jezelf tegen,of is het juist heel fijn,denk je veel na , moet je s`morgens jezelf bij elkaar rapen om weer te starten,hoe pep je jezelf weer op als dat nodig is.Weer veel vragen Lowie!
    Enjoy your trip.

Patty-Ann

• 25 Juni 2009 - 18:49

Teun & Gijs:

Hoi Lowie,

we zijn blij dat de gans lekker was!!! Dank je welvoor de kaart, hij is gisteren op de mat gevallen.We vinden het heel knap dat je zo lang kunt fietsen!
    dikke kus en knuffel van ons

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Lowie100ColsTocht

13 Juli 2009

Cijfertjes en bedankt !

13 Juli 2009

Dag 30 (De "droom" is over)

11 Juli 2009

Dag 29

10 Juli 2009

Dag 28

09 Juli 2009

Dag 27
Lowie

Via deze site ga ik proberen om een ieder, die dat wil, op de hoogte te houden van mijn avontuur. Mijn doel is om in 4 weken tijd de 100 Cols Tocht te volbrengen.

Actief sinds 31 Mei 2009