Dag 14 - Reisverslag uit Audressein, Frankrijk van Lowie - WaarBenJij.nu Dag 14 - Reisverslag uit Audressein, Frankrijk van Lowie - WaarBenJij.nu

Dag 14

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Lowie

26 Juni 2009 | Frankrijk, Audressein

Vandaag 121 km gefietst, met zware bewolking. Bij een afdaling wegens mist maar 50 meter zicht. Het was dan ook erg koud & op het laatst nog gefietst in een stortbui.
Vandaag was er geen enkele winkel open, waardoor ik geen nieuwe repen kon kopen. Zat namelijk door mijn repen heen. (voor degene die wil weten wat hij o.a. eet!;))

  • 26 Juni 2009 - 18:18

    Patty-ann:

    Tjee,da`s wel hèèl errug balen zeg,geen winkel open,maar ben blij nu te weten dat je aan de repen zit.
    Vanmorgen moest ik voor mijn werk iemand helpen bij jullie uit de straat en Lowie...ik kan je gerust stellen.De auto staat nog deukloos en blinkend op de oprit,het tuintje is mooi geschoffeld,ramen gezellig open,dat zag er dus goed uit!
    En...wat nog leuker is,uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat je een leuke foto met tekst naar het thuisfront hebt gestuurd...daar word je toch helemaal week van.
    Zo te lezen is het afzien op dit moment met het slechte weer.Gelukkig ben je een doorzetter en moet er meer gebeuren om de rem erop te zetten.
    Guus gaat het waarschijnlijk niet halen en dat komt ook voor een groot gedeelte door de vele regenbuien van de eerste week.Maar wij zijn fan van jou Lowie en dus bij deze vele aanmoedigingen om door te gaan!
    Groetjes van ons allen.

  • 27 Juni 2009 - 12:00

    Annelies Van Hees :

    Hoi Lowie
    Ik was bij Jan op zijn verjaardag en hoorde dat jij met deze fietstocht bezig bent. Knap hoor. Ik wens je nog heel veel succes met je tocht.
    Groetjes Annelies van Hees

  • 27 Juni 2009 - 13:06

    Monique:

    Goh, je komt jezelf zo echt wel tegen neem ik aan, de omstandigheden worden steeds zwaarder en dan ook nog eens dat wisselvallige weer.Het lijkt me heel erg wanneer je zonder krachtvoer zit, dat is toch de brandstof die jij heel hard nodig hebt om deze monstertocht tot een goed einde te brengen.Hopelijk heb je vandaag weer een nieuwe voorraad "voer" kunnen inslaan.Hier is het mooi zomers weer en we hopen vanavond lekker te BBQ-en. Ik ben dan benieuwd om van Anique te horen hoe het voor haar en de meiden is, al 2 weken zonder jou. Maar je bent nu op de helft en ze kunnen gaan beginnen met aftellen.Nou Lowie,we blijven je volgen, heel veel groeten ook van Ron, hij houdt net als ik alles bij, maar laat het kletsen liever aan mij over, ha ha....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Audressein

Lowie100ColsTocht

Recente Reisverslagen:

13 Juli 2009

Cijfertjes en bedankt !

13 Juli 2009

Dag 30 (De "droom" is over)

11 Juli 2009

Dag 29

10 Juli 2009

Dag 28

09 Juli 2009

Dag 27
Lowie

Via deze site ga ik proberen om een ieder, die dat wil, op de hoogte te houden van mijn avontuur. Mijn doel is om in 4 weken tijd de 100 Cols Tocht te volbrengen.

Actief sinds 31 Mei 2009
Verslag gelezen: 250
Totaal aantal bezoekers 43954

Voorgaande reizen:

13 Juni 2009 - 13 Juli 2009

Lowie100ColsTocht

Landen bezocht: