Dag 29 - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Lowie - WaarBenJij.nu Dag 29 - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Lowie - WaarBenJij.nu

Dag 29

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Lowie

11 Juli 2009 | Frankrijk, Parijs

Vandaag 144 km gefietst. Goed gefietst, het is vandaag droog gebleven. Ballon d'Alsace, Grand Ballon en op het laatst de Collet du Ligne waren toch nog pittig. Morgen mijn allerlaatste etappe van ong. 153 km. Gisteren is er een kleine rekenfout gemaakt, omdat het aantal km in totaal niet 4000 maar 4070 km zijn. Morgenavond/nacht ben ik dus weer thuis en kan ik mijn verhalen aan vele van jullie in het echt vertellen.

  • 11 Juli 2009 - 22:42

    NOUD:

    VOL VERWACHTING KLOPT MJN HART

  • 12 Juli 2009 - 12:47

    Michel:

    Lowie, als het goed is ben je nu ongeveer op het eindpunt van de tocht en kun je weer lekker naar huis. Lekker in je eigen bed slapen.
    Ik heb 4 weken van je genoten. Van je prestaties, je doorzettingsvermogen en je optimisme. Volgens mij is doorzettingsvermogen en inzet een van de compententies voor de functie van projectleider. Nou, dan hoef jij je geen zorgen te maken!
    Ik denk dat je de afgelopen weken absoluut hebt laten zien dat als je jezelf een doel stelt en je gaat ervoor, dat er heel veel mogelijk is.
    Na 4 weken touren begint morgen het gewone leven weer, in jouw geval nog vakantie. Ik zou zeggen laat alles lekker bezinken, geniet na en geef kuiten en kont maar eens lekker rust.
    Ik denk dat als je alles op je gemak eens terug leest dat je ziet hoeveel indruk jouw prestatie heeft gemaakt.
    Zie je binnenkort weer!

  • 12 Juli 2009 - 14:15

    Patty-ann:

    He Lowie.

    Als mijn berekening klopt zit je nu lekker met vrouw en dochter in de auto....moe maar voldaan(het zal vast `n kick zijn om de eindstreep gevoelsmatig over te gaan).Goed man!!
    Goeie terugreis en ik hoop dat we de verhalen in het ~echt~ van je kunnen horen.
    Groetjes en tot gauw!

  • 12 Juli 2009 - 20:56

    Peter Van L:

    Ik denk dat je op dit moment al thuis zit. Bij deze van harte met het uitrijden van de tocht. Vind het een prestatie en ik hoor op kantoor nog wel het een en ander persoonlijk van je. Knappe prestatie.

  • 12 Juli 2009 - 23:18

    Jan H:

    Nee Patty-Ann, je berekening was misschien juist maar om 18.45 uur kregen wij het bericht dat Lowie inderdaad zijn laatste kilometer van deze zware tocht gefietst had. Ik heb het al vaker gezegd; super, geweldig, woorden schieten tekort. Lowie, slechts weinig Nederlanders zijn je voor gegaan maar je grote voordeel is natuurlijk wel dat je nog hartstikke jong bent. Voor ons, thuisblijvers was het leuk en spannend om via internet bij te houden hoe het je verging. Deze week gaan we het pas echt horen hoe het werkelijk was. Ik zelf denk dat je jezelf tegenover ons groter hebt gehouden dan hetgeen je soms voelde. Ik durf wel te zeggen dat je het doorzettingsvermogen wat je hebt getoond niet van een vreemde hebt. Daarom wil ik als broer ons pa bedanken voor iets dat we van hem hebben meegekregen, DOORZETTINGSVERMOEN..!
    Lowie, gefeliciteerd met deze prestatie. Ik weet zeker dat Pa van Geloven van bovenaf alles gevolgd heeft en je misschien zelfs daar waar nodig een moreel zetje in de rug heeft gegeven om deze missie te volbrengen.
    Natuurlijk wil ik Anique, Saskia, Esther en Koen niet tekort doen, ook hun steun hebben je geholpen dit tot een goed einde te brengen.
    Lowie, to zo..... Jan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Lowie100ColsTocht

Recente Reisverslagen:

13 Juli 2009

Cijfertjes en bedankt !

13 Juli 2009

Dag 30 (De "droom" is over)

11 Juli 2009

Dag 29

10 Juli 2009

Dag 28

09 Juli 2009

Dag 27
Lowie

Via deze site ga ik proberen om een ieder, die dat wil, op de hoogte te houden van mijn avontuur. Mijn doel is om in 4 weken tijd de 100 Cols Tocht te volbrengen.

Actief sinds 31 Mei 2009
Verslag gelezen: 633
Totaal aantal bezoekers 43910

Voorgaande reizen:

13 Juni 2009 - 13 Juli 2009

Lowie100ColsTocht

Landen bezocht: