Dag 16 - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Lowie - WaarBenJij.nu Dag 16 - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Lowie - WaarBenJij.nu

Dag 16

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Lowie

28 Juni 2009 | Frankrijk, Parijs

Vandaag 169 km gereden. Erg erg warm en een paar lastige beklimmingen. Zit nu in St. Pons en heb de Pyreneeën achter me gelaten. Ik ga nu richting de Cevennes.

• 29 Juni 2009 - 11:06

Patty-ann:

Hoi Lowie.

Dat is weer een heel eind zo in die warmte.Kun je wel voldoende vocht meenemen voor onderweg?Ik zie naast het vakje waarin ik nu dit berichtje type dat jij over 13 dagen weer terug bent.Voor mijn gevoel(dat zal vast anders zijn als je op de fiets hebt gezeten)zijn de dagen snel gegaan en achteraf gaat het altijd snel hè.
    Wij moeten nog een weekje werken en gaan dan een week met z`n 2en vertoeven in Italie.Als onze vakantie erop zit ben jij ook bijna klaar.Goed vooruitzicht hè.Kunnen we samen aftellen!En weggaan is leuk maar thuiskomen beter.Weer lieve groetjes vanuit hier.
    Patty-Ann.

• 29 Juni 2009 - 15:16

Jan H:

Hoi Lowie, over de helft dus het aftellen kan beginnen. Inmiddels wat last van zadelpijn? Je hebt gisteren een leuk feestje moeten missen maar dan doen we het in september nog wel eens over. Voor de komende week veel succes, je kunt het. Groetjes Jan

• 30 Juni 2009 - 17:42

John L.:

Hoi Lowie,

Ik ben vandaag weer begonnen met werken na 2 weken vakantie in Frankrijk. Onze ontberingen bestonden uit lauw eten en twee dagen regen...
    Maar als ik jouw verhalen lees; chapeau!!
    Pas goed op jezelf, en succes!

• 30 Juni 2009 - 18:16

Michel:

Mijn ontbering bestaat uit studeren voor mijn tentamens op een bloedhete zolder. Maar, Lowie, dat is helemaal niks vergeleken met jouw inspanningen. Ik zag dat je weer behoorlijk kilometers aan het maken bent.
    Ik zag op het routeschema van de Tour de France dat zij ook in de regio komen waar jij je tocht eindigt maar ik geloof dat zij enkele dagen later daar zijn dan jij. Tenminste als alles volgens planning verloopt. Blijf je volgen! Succes.
    Ben trouwens wel benieuwd naar je ervaringen met je fiets. Het rijcomfort, de Rohloffnaaf, noem maar op.