Dag 26 - Reisverslag uit Culoz, Frankrijk van Lowie - WaarBenJij.nu Dag 26 - Reisverslag uit Culoz, Frankrijk van Lowie - WaarBenJij.nu

Dag 26

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Lowie

08 Juli 2009 | Frankrijk, Culoz

Vandaag maar 95 km gefietst. Tot 13.00 uur regen gehad, daarna was het koud en bewolkt. Heb om 16.00 besloten om de Col Du Grand Colombier maar niet meer te beklimmen. Het was vandaag een moeizame dag.

  • 08 Juli 2009 - 18:08

    Jan H:

    Ik heb natuurlijk makkelijk praten maar, HOU VOL . . !
    Met het eind in zicht moet het je nu gaan lukken.
    Groetjes Jan

  • 08 Juli 2009 - 18:08

    Michel:

    Dit zijn dus letterlijk de zware laatste loodjes. Ik zag dat het weerbericht bij jou in de regio weer beter wordt dus hopelijk kun je weer wat extra kilometers maken om de tocht zondag af te ronden.
    Heb morgen mijn laatste tentamens en die voelen ook als de laatste loodjes. Kom op Lowie, nog een paar dagen en dan heb je een fantastische prestatie geleverd. Heb je tot nu toe ook al maar zondag is de kroon op je werk.

  • 08 Juli 2009 - 18:29

    Jac Van Herel:

    Hou vol Lowie.

  • 08 Juli 2009 - 19:28

    Jan :

    Kom op Lowie dit laatste gaat je zeker lukken gezien je reis tot nu toe. Zet hem op.

  • 08 Juli 2009 - 19:42

    Frans H:

    Lowie,
    Als ik je beslissingen van de afgelopen weken om dingen al dan niet op een bepaalde dag te doen overzie heb ik er alle vertrouwen in dat het goed was om de Colombier vandaag even te laten voor wat ie is. Ik sluit me aan bij de andere reacties: volhouden!

  • 08 Juli 2009 - 20:07

    Ruud:

    Hoi Lowie, de moeizame dag werd veroorzaakt door de weersomstandigheden, en dan is het alleen maar heel wijs om de Colombier tot morgen uit te stellen! Kun je er morgen weer vol tegenaan...We weten allemaal dat je het gaat volbrengen...de haven is in zicht...pas morgen wel op met het wat slechtere asfalt aldaar.
    Groeten en succes voor de laatste etappes.
    Ruud en Onja.

  • 08 Juli 2009 - 21:02

    Noud:

    Hallo Lowie
    Moeizame dag en dan toch z`n verstandige beslissing. jij zit beslist nog niet kapot en houd er gewoon je verstand bij. ik ben er van overtuigd dat je du col du grand Colombier ook nog wel een kopje kleiner maakt en dat je het gewoon gaat halen. Maar luister naar wat Ruud schrijft en kijk uit voor het slechte asfalt,
    groetjes Noud

  • 09 Juli 2009 - 07:02

    Monique:

    Goed dat je de dingen neemt zoals ze komen. Je kunt je dan druk maken over het weer, wat zeker niet mee zit op zo'n dag, maar dat is zonde van de energie die je nog een paar dagen zo goed kunt gebruiken.Maar onze nuchtere Lowie houdt het hoofd koel!Heel veel succes met de laatste etappes.....,wij duimen voor je dat het gaat lukken.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Culoz

Lowie100ColsTocht

Recente Reisverslagen:

13 Juli 2009

Cijfertjes en bedankt !

13 Juli 2009

Dag 30 (De "droom" is over)

11 Juli 2009

Dag 29

10 Juli 2009

Dag 28

09 Juli 2009

Dag 27
Lowie

Via deze site ga ik proberen om een ieder, die dat wil, op de hoogte te houden van mijn avontuur. Mijn doel is om in 4 weken tijd de 100 Cols Tocht te volbrengen.

Actief sinds 31 Mei 2009
Verslag gelezen: 330
Totaal aantal bezoekers 43953

Voorgaande reizen:

13 Juni 2009 - 13 Juli 2009

Lowie100ColsTocht

Landen bezocht: