Iets van mezelf (3) - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Lowie - WaarBenJij.nu Iets van mezelf (3) - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Lowie - WaarBenJij.nu

Iets van mezelf (3)

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Lowie

23 Juni 2009 | Frankrijk, Parijs

Hallo allemaal,
ik krijg van zoveel berichten dat jullie mij volgen dat ik in het eerste cafe dat ik vandaag tegenkwam waar ze warempel internet hadden even heb gerust.
Het lijkt allemaal wel zo simpel maar dat is het och effe niet. ik heb vandaag de eerste 2 Pyreneen Cols (max 500 m) ahter de rug en dat is geen kattep..
Ik heb er vanmiddah nog 2 te gan en die zijn nog iets moeilijker volgens de bekende indxen. Maar goed je begint ergens aan. Afgelopen nacht " geslapen" in een chambres d'hotes tegenover de kerk. Mooie locatie om te verblijven en te slapen maar nagenoeg een gsm ontvangst. Dat zegt weer iets over de ligging. Voor het avondeten moest ik zelf zorgen; Dat werd dus rijst met erwten (makkelijk mee te nemen) wat saus en stokbrood. Omdat ik pas om 19.30 ur aankwam werd het allemaal wat laat. Etenkoken, afwas doen, (fiets)kleren uitwassen, douchen en evemet thuisfront bellen. Nou ik heb vannacht dikwijls geslapen. De kerkklok sloeg namelijk elk half uur en dan nog wel repeterend. Kennelijk voor het geval je het niet gehoord mocht hebben.Ik sap zo weer op de fiets om vandaag nog ca 55 km af te leggen. Daarna beginnen de "echte" Pyreneen Cols. Ik wacht maar af. Tot een volgende keer anneer ik zal proberen ies meer tijd te maken om op wat vragen te antwoorden.
Groeten en tot gauw. O ja, nog een fotootje erbij.
Vol in actie op de beklimming van de Pas de Peyrol.

  • 23 Juni 2009 - 17:42

    Michel:

    Hoi Lowie, mooie actiefoto! Met de zelfontspanner gemaakt of heb je iemand zo gek gekregen? Als ik het zo lees dan maak je lange dagen en heb je het net zo druk als een klein baasje.
    Ik wens je alle sterkte om de Pyreneen goed door te komen. Hoe houdt je rug het trouwens?

  • 23 Juni 2009 - 18:29

    Piet & Jacqueline:

    Beste Lowie,

    We vinden het heel knap wat je allemaal doet daar! We zijn erg trots op jou! Heel veel succes en geniet ervan!!

    Groetjes,

    Piet & Jacqueline (Pa & Ma)

  • 24 Juni 2009 - 16:39

    John:

    Lowie, alles is beter dan wakker liggen van je werk! Veel sterkte en succes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Lowie100ColsTocht

Recente Reisverslagen:

13 Juli 2009

Cijfertjes en bedankt !

13 Juli 2009

Dag 30 (De "droom" is over)

11 Juli 2009

Dag 29

10 Juli 2009

Dag 28

09 Juli 2009

Dag 27
Lowie

Via deze site ga ik proberen om een ieder, die dat wil, op de hoogte te houden van mijn avontuur. Mijn doel is om in 4 weken tijd de 100 Cols Tocht te volbrengen.

Actief sinds 31 Mei 2009
Verslag gelezen: 326
Totaal aantal bezoekers 43956

Voorgaande reizen:

13 Juni 2009 - 13 Juli 2009

Lowie100ColsTocht

Landen bezocht: