Dag 28 - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Lowie - WaarBenJij.nu Dag 28 - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Lowie - WaarBenJij.nu

Dag 28

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Lowie

10 Juli 2009 | Frankrijk, Parijs

Vandaag 175 km gefietst. Een goede fietsdag gehad. De hele dag was het zwaar bewolkt. En gelukkig maar 15 min echt regen gehad. Het is nu nog 213 km voordat ik weer bij het beginpunt ben en weer terug naar huis ga.

  • 10 Juli 2009 - 19:42

    Thé:

    Chapeau Lowie,
    de laatste etappe zal je ook lukken. geweldige prestatie die neer hebt gezet.
    Wens je een hele fijne vakantie samen Anique en kids.

  • 10 Juli 2009 - 21:57

    Michel:

    Ben blij dat je weer een goede dag hebt gehad en dat het einde van de tocht nadert. 213 km in 2 dagen is voor jou een peuleschilletje.
    Zondag weer lekker naar je familie en lekker een paar dagen bijkomen. Lowie je hebt een fantastische prestatie neergezet!

  • 11 Juli 2009 - 08:53

    Patty-ann:

    Je bent er bijna,je bent er bijna maar nog niet helemaal.....krijg je al zin om te zingen Lowie?
    Je ziet het ,wij zijn weer thuis en hebben ook onze ontberingen gehad(niet zo heftig maar toch..gedeelde smart is halve smart)we kijken terug op een mooie week samen.En morgen ben jij ook weer bij jou lady`s...fijn he.Ik heb zo vanmorgen alles eens terug gelezen en wat kan ik meer schrijven dan wat andere ook iedere keer tegen je zeggen,het is echt heel knap wat je hebt gedaan.En alhoewel ik niet twijfel aan jou doorzettingsvermogen en doordacht omgaan met de omstandigheden ,was het toch een heel ~karwei~ waar je alleen maar goed getraind aan kan beginnen.Ondanks jou ontberingen en dat was vooral het weer,lees ik toch heel veel optimisme en plezier door je regels heen.Ben ook erg benieuwd naar je verhalen thuis en hoe je het uiteindelijk hebt gevonden om zo`n avontuur in je eentje te volbrengen.
    Het is ook grappig hoe medeschrijvers op elkaars verslagje reageren en er zitten toch wat `tobbers`bij die misschien wel willen maar niet mogen(kom op jongens) of niet kunnen(misschien kwestie van trainen en er voor gaan).Wel lachen soms om te lezen...voor jou ook zeker leuk om te lezen.Ik hoop dat je morgen gezond en wel op je eindpunt aankomt en moe maar voldaan op deze mooie prestatie terug kunt kijken.Ik denk dat de lady`s op tijd zullen zijn.Een mooi weerzien morgen en vanaf nu zal de zon wel gaan schijnen.
    Liefs,
    Patty-Ann

  • 11 Juli 2009 - 18:56

    Elie:

    Hallo lowie,

    Super, dit zal ik je nooit nadoen.
    succes de laaste dag en veel plezier bij thuiskomst.

    gr Elie en Brenda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Lowie100ColsTocht

Recente Reisverslagen:

13 Juli 2009

Cijfertjes en bedankt !

13 Juli 2009

Dag 30 (De "droom" is over)

11 Juli 2009

Dag 29

10 Juli 2009

Dag 28

09 Juli 2009

Dag 27
Lowie

Via deze site ga ik proberen om een ieder, die dat wil, op de hoogte te houden van mijn avontuur. Mijn doel is om in 4 weken tijd de 100 Cols Tocht te volbrengen.

Actief sinds 31 Mei 2009
Verslag gelezen: 529
Totaal aantal bezoekers 44829

Voorgaande reizen:

13 Juni 2009 - 13 Juli 2009

Lowie100ColsTocht

Landen bezocht: