Dag 21 & 22 - Reisverslag uit Jaussiers, Frankrijk van Lowie - WaarBenJij.nu Dag 21 & 22 - Reisverslag uit Jaussiers, Frankrijk van Lowie - WaarBenJij.nu

Dag 21 & 22

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Lowie

04 Juli 2009 | Frankrijk, Jaussiers

Dag 21: Vandaag 141 km gefietst, warm weer met wind. Had vanmiddag even een inzinking, was niet meer vooruit te branden. Misschien iets te weining gegeten. Na het eten ging het weer prima. Morgen de Alpen in.
Dag 22: Vandaag 131 km gefietst. Zwaar, maar lekker gefietst. Erg mooie route vooral Gorges du Cians. Ik heb de Col De La Bonette gehad. Zit nu in Jaussiers. Morgen ga ik de Col D'Izoard, Col Du Lautaret en Col du Galibier beklimmen. Drie welbekende bergen bij de wielerliefhebber.

  • 04 Juli 2009 - 22:37

    Michel:

    Lowie, ik wens je morgen heel veel succes en sterkte. Zorg dat je goed eet.
    Een vriend van me gaat morgen de Dolomieten marathon rijden dus die krijgt ze ook voor zijn kiezen. Bart, bij deze succes.
    Ik zag dat De la Bonette een van de hoogste passen van de Alpen is maar dat Du Galibier er niet veel voor onder doet. Als je vandaag zwaar, maar lekker gefietst hebt dan kom je ook wel over Du Galibier.
    Succes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Jaussiers

Lowie100ColsTocht

Recente Reisverslagen:

13 Juli 2009

Cijfertjes en bedankt !

13 Juli 2009

Dag 30 (De "droom" is over)

11 Juli 2009

Dag 29

10 Juli 2009

Dag 28

09 Juli 2009

Dag 27
Lowie

Via deze site ga ik proberen om een ieder, die dat wil, op de hoogte te houden van mijn avontuur. Mijn doel is om in 4 weken tijd de 100 Cols Tocht te volbrengen.

Actief sinds 31 Mei 2009
Verslag gelezen: 403
Totaal aantal bezoekers 43933

Voorgaande reizen:

13 Juni 2009 - 13 Juli 2009

Lowie100ColsTocht

Landen bezocht: