Dag 19 (iets van mezelf 4) - Reisverslag uit Malaucène, Frankrijk van Lowie - WaarBenJij.nu Dag 19 (iets van mezelf 4) - Reisverslag uit Malaucène, Frankrijk van Lowie - WaarBenJij.nu

Dag 19 (iets van mezelf 4)

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Lowie

01 Juli 2009 | Frankrijk, Malaucène

Dag 19:
Vandaag 137 km gereden. Ik heb nu 2.636 km afgelegd en mag er nog 1.506 gaan tot ik op het begin-/ eindpunt zal zijn.
Vandaag inderdaad de Mont Ventoux beklommen.Ik heb er als een berg tegenop gezien omdat gisteren echt teveel is geweest. Gelukkig zat de Ventoux aan het einde want elk viaduct voelde aan alsof ik aan hetsteltste stuk van de Ventoux was begonnen. Het was vandaag erg warm en in de buurt van de Ventoux hingen zware onweersbuien. Gelukkig had dit voor mij tot gevolg dat het bewolkt werd en bijna niet waaide. Op de top hoorde ik dat het in Sault, andere voet van de Ventoux, zwaar had geonweerd en gehageld.
Wat eet en drink ik nu om zo'n dag door te komen: 10 bidons van 750 ml met suikeren wat zout toegevoegd. Hierneem ik elke 2,5 km een slok van en in een beklimming elke km. 2blikjes cola en 1 fanta, 1/2 ltrcasino energiedrank, 400 ml rijstenpap, 2 magnums, 2 pain raisin, 1 flan, 3 bananen, 14 muesli reepjes ( pak ik elke 10 km een), 1/2 stokbrood; dan heb ik als ontbijt 2 croissants en 1/2

• 01 Juli 2009 - 19:36

Michel:

Lowie, mijn mond valt open van verbazing. Ik weet dat je goed moet eten als je zulke inspanningen levert maar gezien de hoeveelheden die je verbruikt, en dus mee moet sjouwen, kun je bijna een auto van Van Gend&Loos mee laten rijden. Mijn bewondering voor jou wordt nog groter. Ik vind het werkelijk geweldig!! Super. Blijf je volgen.

• 01 Juli 2009 - 19:57

Piet & Jaqueline:

Beste Lowie,
    Leuk om alle berichten te lezen en te lezen dat alles goed met je gaat. We hebben de mooie foto's afgelopen zondag gezien. En we afgelopen zondag een leuk feest gehad, we hebben je wel gemist. Er werd veel intresse in je getoont. We zitten nu in Oisterwijk op het terras;). We hopen dat de volgende 1506 km ook goed verlopen.

Veel groetjes en sterkte. En tot wederhoren.

Pa & Ma

• 01 Juli 2009 - 20:27

Jan:

Hoi Lowie ik heb je verslag gelezen en ik vind het een schittenrende prestatie wat je hebt neergezet. Ik vind het onzettend kanp en die laatste kilometers lukken zeker. We blijven je volgens. Succes.

• 01 Juli 2009 - 20:53

Ruud:

Hoi Lowie,
    gefeliciteerd met je beklimming, de enige echte vanuit Bedoin!! De zwaarste heb je nu gehad, de rest zal een makkie zijn?!?!
    Jij weet dat je het kunt!
    En iedereen inmiddels wel........
    Succes met de laatste loodjes....
    Sportieve groeten van Ruud. en ja het was vandaag hot! Ik ben zeer benieuwd naar jou hele verhaal.
    Bon courage!

• 02 Juli 2009 - 05:17

Jan H:

Hoi broer, goed dat je zoveel fietst want als ik lees wat je allemaal aan eten en drinken naar binnen werkt..... Waarschijnlijk 2/3 erop zitten wanneer je dit leest dus nu moet het echt zeker gaan lukken. Die strakke kuiten is begrijpelijk, dat strakke gezicht had Anique toch liever anders d.w.z. ze wil geen spijker terug krijgen uit Frankrijk. Mocht je nu toch enkele kilo's zijn kwijtgeraakt moet je maar een keer met ons mee gaan eten en iets drinken, komt het er zo weer bij. Heel veel succes voor de komende dagen, het is een prestatie van formaat. Groetjes Jan

• 02 Juli 2009 - 12:58

Onja De Bont:

Ha Lowie!

Geweldig wat jij presteert! Net je foto van de Ventoux gezien. Het bewijs is er! Hou nog even vol.
    Anique heb ik gisteren gesproken en die maakt het ook goed.
    Ga zo door!

Groeten
    Onja

• 02 Juli 2009 - 16:27

René De R.:

Bonjour Lowie,
    Grote klasse man, wat jij allemaal presteert daar in die bergen, petje (helmpje!) af hoor. Zeker op een fiets van een kilootje of 30 is het heel bijzonder. Ik fiets ook wel eens wat, maar ik moet er niet aan denken dit na te moeten doen. Alhoewel, tis wel een uitdaging natuurlijk! Nou, wie weet.....ooit! Ik wens je nog heel veel succes Lowie, trap nog maar even lekker door en vergeet vooral niet te genieten van al het mooie om je heen!! Au revoir!!