Dag 11 - Reisverslag uit Larrau, Frankrijk van Lowie - WaarBenJij.nu Dag 11 - Reisverslag uit Larrau, Frankrijk van Lowie - WaarBenJij.nu

Dag 11

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Lowie

23 Juni 2009 | Frankrijk, Larrau

Vandaag 136 km gereden in zonnig en warm weer. Heb nu de eerste echte Pryeneeën cols gehad. Col Bagargui 1327 meter.

  • 23 Juni 2009 - 22:38

    Jan H:

    Ik lees nu dat je vandaag je eerste echte cols gehad hebt, is wat komen gaat nog zo veel zwaarder? Pa en Ma zijn super trots en blij dat ze even alles konden lezen. Het mag duidelijk zijn dat ook zij fanatiek fietsers zijn. Als je 74 resp. 79 jaar bent en op een zondag nog 110 km fietst, behoor je toch echt wel tot de top van bejaard fietsend Nederland.

    We blijven je volgen, heel veel succes..!

    Jan

  • 24 Juni 2009 - 06:46

    Monique:

    Wat goed om te horen dat het weer daar nu ook beter is. Nu maar hopen dat het niet te warm word, want dat lijkt me behoorlijk zwaar nu het echte klimmen is begonnen.Ik lees in het berichtje van je broer dat het fietsen bij jullie thuis echt in de genen zit,sportieve ouders zeg.Fijn dat je lekker op schema zit, ondanks de rustdag, ga zo door en blijf genieten. En denk aan Mieke wanneer het even niet meer gaat. PIJN IS FIJN!! (wat een dooddoener hè?)

  • 24 Juni 2009 - 14:24

    Thé:

    Hoi Lowie,
    Ben net begonnen aan het lezen van jou avonturen. Geweldig wat je tot nu toe hebt gepresteerd. Gelukkig dat het weer nu beter is dan in het begin. Ben zelf maandag weer begonnen, was even wenne zo'n lege kamer. Succes en ik blijf je volgen.

  • 24 Juni 2009 - 19:12

    Ad En Ine:

    Hoi Lowie,

    Leuk om te lezen dat het allemaal goed gaat,wij vinden het een top prestatie!!!
    Wij houden ook van fietsen, maar dit doen wij niet na.Geniet ervan en heel veel succes...

    Groetjes Ad en Ine,

  • 24 Juni 2009 - 19:59

    Michel:

    Nu ik je zo aan het volgen ben en ik zie hoeveel kilometers cq hoogtemeters je maakt, vraag ik me af hoe je het doet met je voeding. Je verbruikt natuurlijk bergen calorien en je zult het niet redden op " du pain, du vin en een beetje boursin" . Heb je nog speciale voeding van thuis meegenomen of kun je onderweg ook nog veel krijgen?
    Blijf je volgen, vind het echt klasse!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Larrau

Lowie100ColsTocht

Recente Reisverslagen:

13 Juli 2009

Cijfertjes en bedankt !

13 Juli 2009

Dag 30 (De "droom" is over)

11 Juli 2009

Dag 29

10 Juli 2009

Dag 28

09 Juli 2009

Dag 27
Lowie

Via deze site ga ik proberen om een ieder, die dat wil, op de hoogte te houden van mijn avontuur. Mijn doel is om in 4 weken tijd de 100 Cols Tocht te volbrengen.

Actief sinds 31 Mei 2009
Verslag gelezen: 262
Totaal aantal bezoekers 43963

Voorgaande reizen:

13 Juni 2009 - 13 Juli 2009

Lowie100ColsTocht

Landen bezocht: