Dag 15 - Reisverslag uit Foix, Frankrijk van Lowie - WaarBenJij.nu Dag 15 - Reisverslag uit Foix, Frankrijk van Lowie - WaarBenJij.nu

Dag 15

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Lowie

27 Juni 2009 | Frankrijk, Foix

Vandaag 121 km gefietst. De dag begon bewolkt maar later werd het zonnig en warm. Op de col agnes kwam ik in een wielerwedstrijd(cyclo l'ariegoise) terecht. Alleen maar Bon en Chapeau gehoord. Zit nu in Foix en ga richting Carcassonne.

  • 28 Juni 2009 - 11:54

    Theo S:

    Ja zeker, bon et chapeau! Als ik zie hoeveel je op een dag fietst met al die bagage, ik ga dat dus écht niet nadoen! Lowie, veel succes en sterkte met de resterende kilometers en pas goed op jezelf!

  • 28 Juni 2009 - 19:55

    Ruud:

    Hoi Lowie,
    Nu je meer in de zon dan in de regen fietst zul je wel eens naar een fris buitje verlangen. Man, ik zie ze hier in de Ardeche af en toe ook met volle bepakking fietsen, ik schaam me kapot dat ik ze voorbij moet rijden! Inderdaad Bon Courage en Chapeau met al die kilo's.
    Wanneer ben je in de buurt van de Ventoux?
    Lig je nog op schema?
    Er komt misschien een dag dat jou tegenligger toevallig een Oisterwijker is!
    Groeten Ruud de Bont.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Foix

Lowie100ColsTocht

Recente Reisverslagen:

13 Juli 2009

Cijfertjes en bedankt !

13 Juli 2009

Dag 30 (De "droom" is over)

11 Juli 2009

Dag 29

10 Juli 2009

Dag 28

09 Juli 2009

Dag 27
Lowie

Via deze site ga ik proberen om een ieder, die dat wil, op de hoogte te houden van mijn avontuur. Mijn doel is om in 4 weken tijd de 100 Cols Tocht te volbrengen.

Actief sinds 31 Mei 2009
Verslag gelezen: 267
Totaal aantal bezoekers 43955

Voorgaande reizen:

13 Juni 2009 - 13 Juli 2009

Lowie100ColsTocht

Landen bezocht: